2013-09-05

Egy kis infó rólam...

Kedves Mindenki!

Nem régóta sütök-főzök, ezért a honlappal együtt fogok fejlődni. Próbálom memorizálni az adagokat, a praktikákat, ötleteket, mert bármikor szükségem lehet rájuk. Kíváncsian fogok hozzá egy édesség sütéséhez. Nem mindig követem a receptet, szeretem az újdonságot, a kreativitást. Első alkalmakkal is spontán fűszerezek, adagolok, annyira nagy baj nem történhet. 
Lehet más őrültségnek tartja, de szeretném az életemet ezzel tölteni, és boldog vagyok, hogy rátaláltam erre a hobbira. Aranyos Vagy, hogy már a második bejegyzésem olvasod, jujjjjj annyira örülök! :))))
Úgy éreztem, hogyha már mindenki csinálja én miért maradnék ki a blogolásból, nekem is vannak dolgaim, amiket megszeretnék osztani az Emberekkel! És remélem, ezt szívélyesen fogadják!

Eperszépen köszönöm, hogy elolvastad a blogbejegyzésemet! Jó böngészést, és kellemesen eltöltött perceket kívánok Neked! További szép napocskát!

Cupcakeria

Nincsenek megjegyzések: