2013-09-11

Mindennap

Kedves Mindenki!

Remélem türelemmel Vagytok, amíg minden felkerül a blogra. Mindennap tevékenykedek, amennyit csak tudok, és folyamatosan fejlesztek.

Apropó, megtaláltam életem első és legfinomabb fondant receptjét! A Mindmegettük pont alatt meg is tudjátok nézni. Be is vontam vele gyorsan a fincsi kakóskorongokat, amiket imád a Párom. Nagyon szép lett! És örült nekik nagyon. Nekem meg ennél több boldogság nem is kell. :)

Új muffin recepteken agyalok, most zöldségesre gondoltam... Remélem valami jó fog kisülni belőle (milyen vicceske vagyok... egy gasztroblogon ilyen idiómákat használni felbecsülhetetlen :D ). 

Eperszépen köszönöm, hogy elolvastad a blogbejegyzésemet! Jó böngészést, és kellemesen eltöltött perceket kívánok Neked! További szép napocskát!

Cupcakeria

Nincsenek megjegyzések: